Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Be The First:Fresh Trailer for Tarsem's ''Mirror,Mirror''.

O Tarsem (Immortals,The Cell) φαίνεται πώς έχει βάλει για τα καλά πλώρη για να κατακτήσει το Hollywood!
H δική του εκδοχή του παραμυθιού της Χιονάτης θα ονομάζεται ''Mirror,Mirror'' και αν κρίνουμε απο το trailer τελικά ο Tarsem έκανε μια λίγο παιδική αλλά ταυτόχρονα με μαύρο χιούμορ κωμωδία που στοχεύει στον απόλυτο εισπρακτικό θρίαμβο,την άνοιξη του 2012.
Η Julia Roberts φαίνεται να το διασκεδάζει και να είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τα κοστούμια της Eiko Ishioka.
Φωτεινός αλλά πάντα με το δικό του στύλ ο Tarsem Singh αλλάζει σιγά σιγά σελίδα στην καριέρα του.Ας ελπίσουμε προς το καλύτερο.

4 σχόλια:

argiris-cinefil είπε...

Ωραίο το τρέιλερ. Το ότι δεν πρόκειται να δω άλλη μια τυπική μεταφορά παραμυθιού (την "Αλίκη" του Μπάρτον την βαρέθηκα) μου προκαλεί περισσότερο ενδιαφέρον. Είμαι πολύ περίεργος να δω το αποτέλεσμα μιας πολύ ιδιαίτερης μίξης, δηλαδή ενός κλασικού παραμυθιού με μπόλικο μαύρο χιούμορ “ντυμένο” με τo στιλιστικό πανδαιμόνιο του Tarsem. Το “The Fall” το έχεις δει; Έχω διαβάσει καλά λόγια για αυτήν.

academy είπε...

Argiris το έχω δεί.Τι να σου πώ..απο σενάριο είναι ένας αχταρμάς...έχει πάλι τις εικαστικές κορώνες του Tarsem αλλά απο ιστορία είναι αδιάφορο.''Εξωπραγματικότητα''δεν ήταν ο ελ.τίτλος?Κυκλοφόρησε κατευθείαν σε dvd φυσικά.
Συμφωνώ πως η ''Αλίκη..''του Burton ήταν αποτυχία..βολεύτηκε ο Burton στο Hollywood!!

argiris-cinefil είπε...

Κι αυτά που λες εσύ έχω διαβάσει ότι ισχύουν. Όπως κι αν έχει θα την δω για να δω και μόνος μου τι σόι πράγμα είναι. ;)

Εντάξει ένα ατόπημα του το συγχωρούμε. ;)

Philip Winter είπε...

Εγω δεν ανυπομονώ και τόσο πολύ. Γιατί εκτός από το εκπληκτικό "The Fall" (μαγικό, γοητευτικό) ο συγκεκριμένος τύπος έχει σκηνοθετήσει και σκουπίδια όπως οι φετινοί "Αθάνατοι" ή το "Cell" με την Lopez!
Το γεγονός πως βασίζεται σε παραμύθι με κάνει ακόμα περισσότερο να αδιαφορώ.
Και το καστ δεν μου λέει και πολλά, δυστυχώς.

Που πήγαν εκείνες οι ωραίες εποχές του "Η Πεντάμορφη και το Τέρας" του Κοκτό. ΑΥΤΗ είναι υπόδειγμα παραμυθιού στο σινεμά.