Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Ladies and Gentlemen...At Cinemas 4/11/2010.



Οι ταινίες της εβδομάδας στους κινηματογράφους που αξίζει να προσέξουμε:
-''Eγκεκριμένο Αντίγραφο''του Αμπάς Κιαροστάμι.
Να το δείς εάν:Ξέρεις απο καλό κινηματογράφο,σου αρέσει η Juillette και η Τοσκάνη ως φόντο(0χι τουρισικό card postal)για μια ωραία ιστορία δύο ανθρώπων.
Μήν το δείς εάν:Βλέπεις φανατικά Grey's Anatomy!!!
-''Somewhere''της Σοφία Κόπολα.
Να το δείς εάν:Εχεις όρεξη για μιά ανάλαφρη ιστορία ανδρικής....''ενηλικίωσης'' και σου αρέσει το κλασσικό πλέον ύφος της Copolla και είχες λατρέψει το Lost In Translation και το Virgin Suicides.
Μήν το δείς εάν:Θυμάσαι ακόμα το βατόμουρο της Copolla στον τρίτο Νονό,την ''μπαρούφα''ονόματι Αντουανέτα.
-''Μαχαιροβγάλτης'' του Γιάννη Οικονομίδη.
Να το δείς εάν:Ακόμα έχεις εκείνη την super ένταση που σου προκάλεσε το ''Σπιρτόκουτο''.
Μήν το δείς εάν:Είχες δεί την ''Ψυχή στο στόμα''και το θεώρησες μια επανάληψη...αθυροστομίας.




7 σχόλια:

Philip Winter είπε...

Πολυ ωραια παρουσιαση!:)

"Eγκεκριμένο Αντίγραφο"
Θελω πολυ να το δω.Μπορει να μη με ενθουσιαζει το σινεμα του Κιαροσταμι, αλλα μου αρεσει η Τζουλιετ, η Τοσκανη και το θεμα.

"Somewhere"
Και αυτο θα ηθελα να το δω γιατι μου αρεσε πολυ και το Lost In Translation και το Virgin Suicides.Επισης η Coppola ειχε δηλωσει πως αυτη η ταινια ειναι κατι σαν φορο τιμης στο σινεμα του Fellini!!Βεβαια η Μαρια Αντουανετα ειναι μια απο τις χειροτερες ταινιες που εχω δει.

"Μαχαιροβγάλτης"
Θελω πολυ να το δω γιατι μου αρεσει πολυ το θεμα της και το "Σπιρτοκουτο".Το "Ψυχη στο Στομα" δεν το εχω δει.

academy είπε...

Thank u Mr Hulot!!
Kai οι τρείς είναι ωραίες ταινίες που αξίζει να τις δούμε.Ισως θα έλεγα η Copolla είναι λίγο υπερτιμημένη after all.Ψηφίζω Copie Conforme ταινία της εβδομάδας.

argiris-cinefil είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
argiris-cinefil είπε...

Εγώ για ταινία της εβδομάδας ψηφίζω το "Somewhere", γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και είναι μια ταινία που της ταιριάζει απόλυτα. Μου άρεσε αρκετά το “Lost In Translation” και πολύ περισσότερο το “Virgin Suicides”. Την “Αντουανέτα” δεν θα την έλεγα κακή, αλλά μια φιλόδοξη αποτυχία.

Επίσης θα κοιτάξω να δω και το ''Eγκεκριμένο Αντίγραφο'' αφού μου κίνησε το ενδιαφέρον ο King Ink με το κείμενό του.

academy είπε...

Δεν το συζητάω The Virgin Suicides απλά εξαιρετικό!Και το Lost In Translation ήταν πολύ όμορφη ταινία.Απλά δεν με έχει πείσει η Copolla ακόμα.Επαναλαμβάνεται επικίνδυνα και δεν δείχνει κινηματογραφική πρόοδο.

King Ink είπε...

Και τα τρία θα ήθελα να τα δω (χαχα...πόσο μαλάκας θα ήμουν).
Μάλλον είμαι τυχερός που δεν έχω δει την Αντουανέτα, οπότε έχω ακόμα καλή γνώμη για την Κόπολλα.
Τον Μαχαιροβγάλτη θα ήθελα να τον εμπιστευτώ αλλά φοβάμαι ότι θα απογοητευτώ. Αν είναι παλι σκέτο βρισίδι χωρίς λόγο ύπαρξης σαν το "Ψυχή στο στόμα" θα αρχίσω να βρίζω και γω. Και είμαι και γω αθυρόστομος.

academy είπε...

Το καταλάβαμε King.
Δεν έχεις δεί την Αντουανέτα με τα all star?Aaaaa κρίμα...!