Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Great Directors:James Ivory.














































































































O James Ivory (1928- ) δεν είναι Αγγλος είναι Αμερικάνος.Η Merchant-Ivory Production έμεινε στην ιστορία.Μαζί με τον στενό συνεργάτη-παραγωγο του Ismail Merchant(1936-2005) και την σεναριογράφο του Ruth Prawer Jhabvala έφτιαξαν ένα team και παρουσίασαν ταινίες που συνολικά έχουν τιμηθεί με 6 Oscars και με 27 υποψηφιότητες.
Η ταινία ''Δωμάτιο με Θέα''είναι η πλέον χαρακτηριστική ταινία του Ivory.8 υποψηφιότητες 3 oscar.
Το 1993 με το ''Howard's End''έφτασε στο απόγειο της καριέρας του.9 υποψηφιότητες ,3 oscars,και το ειδικό βραβείο της επιτροπής στις Κάννες.
Ενα χρόνο μετά σκηνοθετεί το ''Remains of the day''.Κερδίζει 8 υποψηφιότητες αλλά κανένα Oscar.
Το 1996 κάνει το ''Picasso Surviving''τρίτη ταινία με τον Antony Hopkins.Ακόμα εκρεμεί μήνυση του Hopkins πρός την Merchant Ivory για διαφυγόντα κέρδη!!
Η ''Χρυσή Κούπα'',το ''Διαζύγιο'' και ''Η Κοντέσα της Σαγκάης''είναι οι ταινίες με τις οποίες o Ivory μπαίνει στο 2000.
Ο Ivory δεν έχει τιμηθεί με oscar σκηνοθεσίας.
Η τελευταία του ταινία''The City Of Your Final Destination''(2008)δεν θυμίζει τον γνωστό James Ivory.
Είναι συλλέκτης έργων τέχνης και ταυτόχρονα ζωγραφίζει.
Ο Richard Robbins είναι ο music composer στις ταινίες του.Το ''Howards End''.το ''Μaurice'' και το ''Remains Of The Day''είναι αναμφισβήτητα τα καλύτερα scores του.


7 σχόλια:

Philip Winter είπε...

Συγχαρητηρια!!Πολυ ωραια αναρτηση academy!! :)
Απο Ivory εχω δει τα εξης, με σειρα προτιμησεως:
1.The Remains of the Day 5/5
2.Howard's End 4/5
3.A Room with a View 3,5/5
4.Maurice 3,5/5

Εχω αρκετα κενα εδω.
Κακως δεν πηρε Oscar για το αριστουργημα του The Remains of the Day.

academy είπε...

Thank you Mr Hulot!!!
Θα μπορούσε να τα είχε πάρει όλα με το Remains of the day αλλα έπεσε πάνω στην Λίστα του Σίντλερ(*1/2).
Μου αρέσει πολύ ο Ivory άν και τελευταία διακρίνεται απο καλλιτεχνική στασιμότητα.Επίσης λατρεύω τον Richard Robbins και τις μουσικές του.

argiris-cinefil είπε...

Αρκετά καλός σκηνοθέτης. Εγώ έχω δει 7 ταινίες του όπου ξεχωρίζω το αριστουργηματικό “The Remains of the Day” και το πολύ καλό “Howards End”. Από το 2000 κι έπειτα δεν έχω δει καμία του ταινία.

academy είπε...

Θα σου πρότεινα την ''κοντέσσα της σαγκάης''argiris.Δεν είναι Remains...ούτε Howards End αλλά είναι James Ivory.

argiris-cinefil είπε...

Θα το έχω σοβαρά υπόψην μου μιας και ξέρω ότι είσαι φανατικος του Ivory και ξέρεις πολύ καλά το σινεμά του.

Kika είπε...

Πολύ αγαπημένος σκηνοθέτης και το Remains of the Day είναι προσωπικά για μένα από τις αγαπημένες μου ταινίες μαζί με το Dangerous Liaisons και το Τσάι στη Σαχάρα.
Μακάρι να υπάρξουν και άλλοι τόσο άξιοι που θα συνεχίσουν αυτό το μαγικό σινεμά!
Μπράβο Cineacademy για το αφιέρωμα!

academy είπε...

Thank u Kika!