Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

The Oscars:To Cine Academy ήταν εκεί!Φωτορεπορτάζ και όσα δεν ακούσατε!

-Να κάνουμε λίγο την αρχική σκηνή της ταινίας?
-Χαχα..ωραίο το μπουτάκι σου...μας βλέπουν!

 Harrison Ford:Τι είναι αυτό?Κάνει να το φάω με 2,50 ζάχαρο?

Leo:Τι δεν κέρδισα?
Scorsese:Οχι αγόρι μου..πάμε λίγο να πάρεις αέρα έξω!

Amy Addams:Τι θες Julia?Με ενοχλείς..μιλάω!
Julia:Τώρα εσύ περνιέσαι για ωραία?


Liza:Σε τρία-τέσσερα λεπτά θα μπορώ να ανοίξω το στόμα μου...

Gabourey Sidibe:Αχ Αννα δεν νοιώθω καλά...
Anna Kendrick:Κρατήσου...σου είπα μην φας το σούσι...

Bette Midler:Θεά!

June Squibb:Αχ η ξαδέλφη μου η Καίτη εκεί πάνω στο κοινο...
Αγνωστο χέρι:Ελα κυρά μου που θές και χαιρετούρες..

Jared Leto:Καλέ..και ένα για την μαμά μου..
Μαμά:Μα δεν θέλω άλλο....

Jared:Κοίτα Leo τι ωραία που σφυρίζω..
Leo:Χαχα...ασε το δάχτυλο μου τώρα μην σε αρχίσω...

                    Lupita:Charlize πές μου σου άρεσα?Ε πές μου!
                       Charlize:Καημένο ηρέμησε...θα σου περάσει!

       Leo:Φιλάκι αλλα θα σε σπάσω στο ξύλο όταν βγούμε έξω!


      Ellen:Κράτα βρέ θα μου φύγει το κουτί...
Jared:Αυτό το κομμάτι σου αρέσει ..να στο κρατήσω?

Cate Blanchett:Καλά πάλι σωριάστηκες εσύ?
Jennifer Lawrence:Για γούρι βρε μπάς και ξανακερδίσω...


Steve McQueen:Χοπ Χοπ...τι ωραία που πηδώ..
Cast:Τον έπιασε πάλι...

Sandra,Jennifer,Charlize.

Jennifer:Ax η Sally Field δεν είστε?Τι κάνετε?
Sally Field:Αααα..πάρε το χέρι σου απο πάνω μου τρελλή!!!


-Απο 'δω Sandra..
-Οχι καλέ απο'δω!!

Amy:Ax κύριε Bill μου γεράσατε...είστε καλά?
Bill:Βλέπω φαντάσματα...Ghostbusters!

Kevin Spacey:Για πάρτε πίτσα που έχω φροντίσει να δηλητηριαστείτε όλοι..

Ανδρικές φιλοφρονήσεις...

Bradd:Μμμμ..θέλω κι άλλο..
Chiwetel:Καλά βρε λιμάρη πόσα θα φάς?
Angelina:Θα σου κόψω τα πόδια έτσι και φάς άλλο...

                                       H Φωτό της χρονιάς!

                             Lupita:Ellen έχεις σαπουνάκι?
                                      Bradd:Τι και άλλη πίτσα?
  
      Jennifer Lawrence:Αχ..σβήνω...θα χάσω απο την Lupita...βαστάτε με!

                Jennifer:Για να δώ..είναι όπως πέρυσι?
                       Lupita:Γκρρ..Αστο κάτω μαρή,δικό μου είναι!

                                -Αααααα...βραχυκύκλωσε πάλι αυτός...
                -Πέντε..δέκα..δεκαπέντε..είκοσι..φτού και βγαίνω!

                                         Strike the pose!

         Lupita(φωτό α):Μπούουου...τι το ήθελα το πληγούρι...
                           Lupita(φωτό β):Ax ζαλίζομαι...
                                             Travolta:Πληγούρι ήθελες...



                Bradd:Meryl θα το φάς?Να το πάρω γιατί η Angelina δεν μου δινει το δικό της?

              Goldie Hawn με φόρεμα κουρτίνα κρεββατοκάμαρας δεκαετία 80.

Άψογοι οι νικητές ηθοποιοί.

 Mathew:Καλέ τι σπρώχνεις?
Jennifer Lawrence:Ελα αγοράκι μου πήγαινε τώρα μην ξανασβήσω και με μαζεύετε!
Pharrell:Το κόντυνα να φανεί η γάμπα μου..
Κυρία:Ποιά γάμπα βρε σαν καλαμάκια είναι...

Meryl:Δώσε μου ένα καλέ χωρίς αντζούγια..
Julia Roberts:Α στο καλό δεν κόβεται σαν λάστιχο είναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: