Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Golden Globe Awards:Behind the scenes coverage.


Daniel Day Lewis:Κυρία Κυρία να ανέβω να δώσω κανένα βραβείο?
Sally Field:A xa xaxa,πάλι τα ήπιε μην τον ακούτε!

Nicole Kidman:Αγάπη μου είμαι πολύ ευτυχισμένη...
Kieth Urban:Ναι μωρό μου,ακόμα γελάμε με την ερμηνεία σου στο ''The Paperboy''.


Hugh Jackman:Ax με έπιασε πάλι αυτός ο κολικός στα νεφρά...
Σύζυγος:Άθλιε..


Adele:Συγνώμη που έβαλα την μαύρη κουρτίνα βελούδο αλλά φάε φάε στα πεθερικά,πήρα λίγο στα γοφά.

Kathryn Bigelow:Τι πράγμα?Δεν είμαι υποψήφια στα Oscar?

Ben Affleck:Μωρή τα κατάφερα...
Halle Berry:Axaxaxaxxaaxa....στα oscar να σε δώ που δεν θα σε καλέσουν καν!

Harvey Weinstein:Θα φάς σφαλιάρα..δεν σου είπα να μήν μιλάς σήμερα?
Bradley Cooper:Yes master!

 Sally Field:Να που να σε πάρει,που με τραβάς με φόντο την κυρία απο το Μενίδι.

Kathryn Bigelow:Δεν νοιώθω καλά...μπορεί να κάνω εμετό..
Κυρία δίπλα της:Ελα..κου πε πε,κου πε πε!
Jessica Chastain:Αμάν και εγώ θα τα βγάλω...
Joaquin Phoenix:Πνεύμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου ελα και πές μου....
Mel Gibson:Jodie θες να πάω να δείρω καμία που σε πίκρανε?
Jodie Foster:Να αυτή την κοκκινομάλλα την έχω άχτι!

Jessica Chastain:Κάνε στην άκρη να περάσω,,,,απόψε θα σε ξεπεράσω!

Catherine Zeta:Γειά σας..μόλις βγήκα και εγώ απο το American Horror Story 'Asylum,αλλα δεν θυμάμαι για ποιόν λόγο ήρθα!

Eddie Redmayne:Αντε να χαθείς πάλι λερώθηκες εδώ!
Tom Hooper:Ωχ οχι!Πάλι θα γκρινιάζει η μαμά!
Anne Hathaway:Κάτσε να στείλω ένα sms στην Μάνα σου να δείς τι πάθεις!

Jennifer Garner:Βρέ..τι μπόχα είναι αυτή?Δεν νομίζω να.....
Ben Affleck:Δεν φταίω εγώ Jennifer...λύσσα ήταν οι φακές το μεσημέρι!

1 σχόλιο:

Kika είπε...

Όπως κάθε χρονιά τα σχόλια είναι απίστευτα Cineacademy! Ειδικά της Adele του Day Lewis και της Catherine Zeta super!