Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Let The Festival begin:69th Venice Film Festival Opening Ceremony.

Mira Nair:''Αχ βρε Kate μου τι ωραία που είναι εδώ καλά μου τα έλεγες...''.
Kate Hudson:''Και το Ινδικό που μου έφτιαξες εχτές ωραιότατο...''

To 69o φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας ανοίγει την αυλαία του σήμερα με την προβολή της νέας ταινίας της Mira Nair ''The Reluctant Fundamelist''. Διαπιστευμένη στην Βενετία και ήδη βραβευμένη το 2001 για το ''Monsoon Wedding'' η νέα ταινία της Ινδής σκηνοθέτιδας προβάλλεται εκτός συναγωνισμού και πρωταγωνιστούν οι Kate Hudson,Liev Shreiber και ο Kiefer Sutherland.
Με το θέμα νεαρού μετανάστη απο το Πακιστάν που κυνηγάει την καριέρα στην wall street αλλά που η επίθεση στις 9/11 θα φέρει τα πάνω κάτω η Mira Nair φαίνεται πως καταπιάνεται για άλλη μια φορά με το θέμα της σύγκρουσης δύο διαφορετικών κόσμων.
Στα videos θα κατατοπιστείς πλήρως....


"The Reluctant Fundamentalist" opens Venice Film... από reuters



 Mira Nair:''Αχ Παναγίτσα μου και Σίβα μαζί πόσο καιρό έχω να δω καλή κριτική σε ταινία μου...βάλε το χεράκι σου''.
 Kate Hudson:''Κάτσε να κουμπώσω το σακάκι γιατί με έχει τρελάνει στο Ινδικό η Mira και πήρα λιγάκι...''
Kate Hudson:''Πέντε oscar θέλω να πάρει η ταινία όταν την πάμε στην πατρίδα...''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: