Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

The Oscars.Το CineAcademy....ήταν εκεί!

Cameron:Ελα λίγο να θυμηθούμε τα παλιά...

Βigelow:Aaaa ντροπή μας βλέπει το Cine Academy...

''Αντε kathryn μου συγχαρητήρια κορίτσι μου αλλααα......''


''...θα σε πνίξω άτιμη μου πήρες όλη την δόξα...''


''Το πήρα και δεν πρόκειται να το αφήσω....''


''Αυτό είναι το oscar μου''.


''Bre Kathryn μου ποιός το περίμενε?''

''Σκάσε και χαμογέλα μου έπεσε η μέση απο το βάρος!''

Bridges:Αααα...δεν θα προλάβω που είναι το wc?
Winslet:Ελα έλα θα σε πάω εγώ!

Bigelow:Ax!Θα μου φύγει το βάψιμο και δεν θα βλέπομαι....

Streisand:Ενώ τώρα....

Πού είναι ο Cameron να τον διαλύσω?


''Νά το Cine Academy που μας ταλαιπωρεί..!Πιάστε τον!''


Aφιερωμένο στους φίλους του Cine Academy. Και του Χρόνου!!

4 σχόλια:

Leviathan είπε...

kai tou xronou!!!!! kali evdomada!! :)

academy είπε...

Καλή εβδομάδα φίλοι μου.Το CineAcademy ξεκουράζεται απο την oscarική περίοδο.

Kika είπε...

Μπράβο Cineacademy πολύ ωραία παρουσίαση άντε και του χρόνου. Α και Cameron κάνε κάτι οικονομικότερο για του χρόνου τόσα έξοδα για τρία μόνο oscar δε λέει!!!

Leviathan είπε...

kali xekourasi!!! :) :)